Friday 24 November 2017

Hdfc forex card kundvårds


Kontakta HDFC Banks kundvård Detta är att informera om din personal är vilseledande för kunderna. Jag har kontoinnehavare av HDFC för senaste 10 åren. Jag har frågat en av dina anställda i customerinformation desk om lägsta saldot i SB ac. Han svarade att det var en Rs 5000- för min balans. Sedan tog jag tillbaka kontanter genom att hålla min balans efter en månad som jag fick kontoutdraget, jag blev chockad att de drog Rs 800 - för att inte hålla min balans på Rs 10,000-. ATM återkallar till ATM 8184 på 02022012 genom SBI betalkort på Bangalore. Inget belopp mottaget men debiterat. Inget omvänd ATM-uttag. Även jag har också mött samma problem i Hyderabad. Jag håller Hdfc-debetkortet. Jag har återkallat belopp från DCB bankautomater, eftersom servern var nere samtidigt som jag drog tillbaka fick jag inte pengar, men det verkar som att pengar drogs från mitt konto. Jag kunde inte förstå vad jag ska göra i det här scenariot. Jag hade ett kreditkort. Jag betalade och bosatte sig men jag fick inget certifikat. Nu behöver jag certifikatet. Jag gjorde så många telefonsamtal. Men jag är ledsen att säga att ingen åtgärd har tagits från ditt slut. Nu begär jag en sista. om jag inte får något certifikat ska jag gå till RBI Så snälla var seriös. pl. sänd på min e-post id. Tack. Jag vill ansöka om ny kontrollbok. var kan jag ansöka om detsamma om du har tillgång till nätbank du kan göra det annars ring kundsupport jag håller företags lön ac med din uppskattning Bank. En månadsavgift pågår varje månad från mitt konto till Axis bank. Kära HDFC-banklag, jag är verkligen orolig för HDFC HSR Branch Team. Dess slags trakasserier och jag är säker på att om ingen åtgärd sker snabbt måste jag gå till konsumenträtten. Jag har två konton i HDFC och har varit en del av HDFC under de senaste 7 åren. Om dessa många år inte räcker för gott förhållande till en bank är jag djupt ledsen. UTGÅNG: Jag öppnade ett andra konto i HSR Layout-filialen i april förra året (kontonummer: xx) och lovades att jag måste behålla 25000 som minsta balans i båda mina konton (berättade för min försäljare Rahul och Subhan Ali). Jag hade det men i september tog jag ut avgifter med AQB. Bankens filialchef och Deepa från samma bank gjorde falska löften i 3 månader att det kommer att vändas men aldrig gjort. Slutligen var jag tvungen att avsluta mitt konto senast torsdag (11 januari 2012) men det är inte stängd, och AQB-avgifterna tas upp trots att jag har 25 300 på mitt konto. Det är verkligen galet, jag förstår inte varför mitt konto inte är stängt omedelbart och varför AQB tar ut när jag har minsta balans. Jag vill ha omedelbar lösning och vann det lätt. Ser fram emot ditt svar så tidigt som möjligt. kära herre Jag vill få min noc vem att kontakta ingen kropp svarar Jag har aldrig begärt att driva Demat AC men fortfarande Bank startade min Demat AC. Infact jag har aldrig gjort någon Trading. 8220 Jag har mottagit ett brev från Bank där det nämns att deponera Rs 7500 före den 15 januari 2012 som serviceavgift.8221 Vilken typ av bank är det jag betalar ingenting. Jag behöver mitt kundnummer för nätbankens ändamål och vänligen vända registreringsavgifterna på Rs.290-av mitt kreditkort. Dear Sir Madam Förra månaden har jag köpt en TATA-bil från National Garage Jammu och de har bundet med HDFC som lån. Jag har lånet på Rs 4,5 Lakhs från din bank. Nu är problemet att HDFC har betalat lånebeloppet till någon annan återförsäljare istället för National Garage. Jag har kontaktat HDFC-killar för den här frågan men varje gång de sa att de av misstag har betalat beloppet till en annan återförsäljare och det tar 2-3 dagar att bli rättad. Nu har mer än en månad gått och mitt tempregistreringsnummer har löpt ut och jag måste ansöka om registrering men återförsäljaren har vägrat att ge mig försäljningsbrevet eftersom de inte har fått betalningen av bilen från HDFC. Detta är min ödmjuka begäran att vidta nödvändiga åtgärder mot de skyldiga och släppa pengarna till återförsäljaren. Respekterad herr, jag skapade mitt konto nyligen, min inledande har felstavats som 8216y8217 istället för 8216v8217.so ber jag dig att ändra det. Vår verksamhet påverkas på grund av dålig service. Din webbplats är nere sedan igår och visar fel. Vi har ett löpande konto och behöver minst 50 NEFT-transaktioner varje dag. Det här är inte bra för en ansedd bank som din. Jag har fått månatligt kontoutdrag via mail men fick inte lösenordet att öppna vänligen skicka mig mitt lösenord. Jag har ändrat mitt mobilnummer. nyligen. Hur kan jag uppdatera mobilnummeret mitt? så att jag kan få alla uppdateringar via sms för varje transaktion som gjorts med mitt HDFC-betalkort. Jag hade ringt från en av dina chefer om jag är intresserad av att söka personligt lån. Som jag ville ansöka, gick jag lätt överens och skickade in de dokument som de begärde. Jag hade också undertecknat ansökningsblanketten som de hade kommit till min arbetsplats. Det har varit 3 månader och jag är uppmanad att framställa något eller annat dokument och försenas. Jag är inte nöjd med vad som händer. Jag hade ett kreditkort för ditt företag. Kortet var felplacerat från mig i mars 2008. Jag gav en begäran om att blockera mitt kreditkort i HDFC Banks hisar, men efter en tid ringde operatören mig och sa att det var en betalning på grund av Rs 2500. Jag hade betalat genom återhämtning aegnt .. nu efter två år samtal säger fortfarande det är väntande betalning .. Vänligen stäng mitt konto så snart som möjligt. av misstag har vi e-betalning av CBDT Skatt uppgående till Rs.7778 istället för Rs.778. Pleaes avbryta transaktionen och återgå till inmatningen. Bankernas banker är så viktiga för närvarande för att sätta in våra pengar och för dess säkerhet också. Det finns flera privata banker i dag som erbjuder kvalitetsservice till sina tusentals kunder i Indien. HDFC-banken är en av de ledande indiska bankerna som erbjuder prisvärda bank - och finansiella tjänster. Ibland kan användaren få problem på sina bankkonton eller kan ha några allmänna frågor om sina konton. I en sådan situation kan användaren kontakta HDFC Bank Ltd. Kundtjänstnummer. HDFC-banken har sitt huvudkontor i Mumbai, Maharashtra, Indien och grundades 1994. Om det beräknas av tillgången är HDFC-banken den femte största banken i Indien. Mervärdestjänster tillhandahålls också av HDFC, såsom handel, nettbank, detaljhandel och försäkring. HDFC-banken tillhandahåller mycket märklig kundsupport där kunden kan få en lösning på deras fråga. HDFC-banken handlas också på börsen. I NSE HDFC bank handlas som HDFCBANK, i BSE handlas det som 500180 och i NYSE handlas det som HDB. Du kan kommunicera på HDFC kundservice nummer för kontoöppning, återkommande insättningar, fasta inlåning och andra allmänna HDFC-frågor. Så var så snäll att kontakta supportteamet HDFC Bank när som helst. HDFC Bank Limited är en av de kända bankerna i Indien och huvudkontoret ligger i Mumbai Maharastra. HDFC Bank grundades 1994 och dess tid HDFC Bank är den femte (5: e) största banken i Indien med tillgång. Aditya Puri är chef för HDFC Bank. Under 2012 har banken blivit 5167.07 Cror. HDFC tillhandahåller gratisnummer för kontakt HDFC-chefer. HDFC-gratisnummer är följd 1800 425 4332 för kreditkort och kontakt HDFC-avgiftsfritt nummer 1800 22 1006 För fond för ömsesidig fond eller investeringstjänster Kontonräkningar. Spaarkonton, Lönekonton, Aktuella Konton, Deponeringar, Dematkonto, NRE Spaarkonto och NRE Fast Deposits HDFC Bank Loans Services. Kreditkort: Personliga lån, Företagslån, Hemlån, Billån, Tvåhjulingar, Lån mot tillgångar, Utbildningslån, Betalkort, Förbetalda kort. HDFC bankkortstjänster. Kreditkort, betalkort, förbetalda kort, kreditkortbelöningar Program HDFC Bank Investments Services. Riketjänster, investeringsprodukter HDFC Bank Försäkringstjänster. Livförsäkring, Sjukförsäkring, Bilförsäkring, Reseförsäkring, Hemsida. HDFC Bank Forex Services. Travel Solutions, Remittance Products, Övriga Forex Services, Forex Hjälp HDFC Bank Premium Banking Services. Imperia Banking, Preferred Banking, Classic Banking HDFC kundservice nummerlista. Ta någon information eller tjänster för HDFC Bank så kan du ringa HDFC kundnummer eller HDFC gratisnummer. HDFC Kundtjänstnummer för Delhi och NCR: 6160 6161 HDFC Kundtjänstnummer Maharashtra (utom Mumbai). Goa: 98906 03333 HDFC gratisnummer för Gujarat. 98982 71111 HDFC gratisnummer för Karnataka. 99458 63333HDFC Forex Card Förenta staterna HDFC Forex Card Transaction Issue Jag använde Forex Card för att ta ut money800 dollar från Chase ATM vid ungefär 7.02. ATM visade att det inte gick att skicka pengar och det fanns ett fel. Jag försökte dra tillbaka pengar en gång till och nu sa det att jag inte har tillräckligt med balans. Jag gick tillbaka och fann att mitt saldo drogs men jag fick ingen pengar. Mitt konto hade dras av 800 dollar. Jag har fortfarande kvitton som visar felet på ATM-maskinen. Jag har inte mycket pengar på mig. Jag ber om att du ska undersöka denna fråga snarast. Jag bifogar både mina kvitton från min första och min andra transaktion. Inte kunna ta ut pengar med Forex Card. Jag är Karthick D. Jag har kommit till OR, USA i 2 månader med projektarbete. Jag använder ett HDFC forex-kort för transaktionerna här. Men när jag försökte ta ut pengar på 400 (som 100 4 gånger jag drar tillbaka pengarna) från atm, fick transaktionen misslyckats, men det debiterade beloppet från mitt konto och det har ändå inte vridit trasactionen. Vänligen vidta nödvändiga åtgärder för att kreditera mina pengar tillbaka. Tack, Karthick D Det går inte att göra online-transaktion Jag kan inte göra onlone-transaktion med förbetalt corporate forex-kort. Varje gång det kommer kommer transaktionen att minska från emittenten. Ta reda på det här problemet ASAP. 300 pund saknas från förbetalt valutakort 300 pund saknas från mitt valutakort 20 februari 2016, på grund av två bedrägliga transaktioner. Sedan dess jagar jag HDFC-personer men får ändå inte något korrekt svar från dem. Vänligen svara på tamal. karmakarlive eller registrerat känt id. VÄRST SERVICE Jag har använt mitt ForexCard på 3 olika ställen på en dag, det totala transaktionsvärdet är 30.35USD. Beloppet debiteras från mitt konto samtidigt. Nu fann jag att samma 3 transaktioner upprepas i mitt konto och igen debiteras 30.35 från kontot. Detta är en sämst tjänst som jag aldrig har mött med andra banker. Förra veckan fick jag veta att det finns 89 USD saknas i balansräkningen, men jag har gjort ett klagomål om detta problem, men inte banken har ännu inte löst det här problemet. Helt fick jag 2 problem på 10 dagar, det totala beloppet jag förlorade är 119,35. WORLD039s WORST BANKING SERVICE för FOREX. Hälsningar: Venkatesh. Myakala Denver, CO UnitedStates. Fruktansvärda service Jag har ett forex-kort som jag har förlorat mitt pinnummer. Därför skickade jag avdelningen ett mail. Ingen åtgärd och inget svar. Jag ringde kontaktcentret och associerade visste ingenting om det. Hon fortsatte att placera mig i väntan efter varje halv minut med att även informera mig och efter att ha lagt mig på en lång grepp avbröt hon telefonen. Mycket nedslående och frustrerande. Hemsk tjänst. Jag har fortfarande inte en lösning på min fråga felaktiga debiteringar i HDFC Forex-kort Min son är i USA. Han använde HDFC forex-kort i New Jersey, New York etc när han reser. Det fanns två debiteringar i två olika butiker. Omkring 150 som han inte handlade om. Detta meddelades HdFc-banken, Nungambakkam-filialen, Chennai 600034 den 6 januari 2016. Men de kunde inte lösa sig trots att det var mer än 6 veckor. Kortinnehavaren är Saral Prathap Srinivasan. V. Srinivasan Kan inte logga in på HDFC Forexplus Jag är i Tyskland nu, har HDFC BANK039s Froexplus kontantkort, jag har ett e-postmeddelande som säger att mitt kort är laddat med lite belopp, jag försökte logga in för att kontrollera detsamma, jag kan inte logga in och när jag försökte registrera kortet för att generera IPIN det inte blir registrerat, vänligen hjälp. Hälsningar Manoj Kumar. värsta kundtjänst Jag har svepat mitt valutakort på spårvägsstationen för att boka månatligt pass. men transaktionen blev avbruten på grund av någon anledning, och 87 fick avdrag från mitt kort. Jag jagar HDFC forex kundservice för att återgå tillbaka beloppet sedan 1 månad. Fortfarande inte få någonting. HDFC Forex Card Transaction Issue Jag bär HDFc forex-kort och jag är för närvarande i USA. Jag behöver desperat din mycket akut hjälp. Jag försökte ta ut pengar här i USA från KeyBank039s bankomat. Jag försökte 4 transaktioner med olika belopp men alla misslyckades. Tyvärr har pengar (2108) dragits från mitt konto och det är väldigt tufft nu för mig att överleva här i USA utan de pengarna. Jag uppmanar dig att snabbt undersöka denna fråga. Registrerat klagomål med HDFC-banken är värsta kundtjänst Jag försökte ta ut 200 euro från HDFC-forex-kortet och maskinen tog inte ut pengarna. Men pengarna har dras av från mitt konto. Jag ringde HDFC kundvård i Indien och registrerade klagomålet. Jag har ringt dem mer än 10 gånger efter det och de fortsatte säga att vi kommer att sätta tillbaka pengarna tillbaka på ditt konto efter 10 dagar, 1 vecka och äntligen slösades bort 2 månader och väntade på att de skulle svara. Hittills ingen kommunikation från deras sida. Den värsta delen är att de håller på dig i 20 minuter när du ringer dem och du slutar spendera 3 till 4 euro varje gång du ringer dem. Jag är clueless om vad som måste göras och hur jag kan få pengarna tillbaka. värsta bankservice Jag är för närvarande i Norge och behöver veta min transaktion eftersom jag inte kan logga in på netbank. jag försökte mycket tid att ringa kundvård men som vanligt svarar de inte. Blondy Morons. Jag rekommenderar aldrig att gå med sådan bisarrig service. Kan inte chaange forex lösenord Jag har glömt mitt Forex multicurrency card internet lösenord. Jag försökte regenerera lösenordet genom online men det genererar inte och det gör inte något fel och det uppdaterar bara sidan. Snälla hjälp mig på det här ASAP. Mitt kortnummer. 4726430002621047 Mobilnummer. 971 565701939. e-post. kan inte logga in på mitt konto. Jag är i USA just nu och behöver använda mitt kort brådskande. Alla mina transaktioner nekas när jag vet att jag har balans i mitt valutakonto. Behöver omedelbar upplösning. Mitt e-post-id: ambicasanjayangmail HDFC Forex Card - Fruktansvärda erfarenheter. Jag hade en hemsk upplevelse med HDFC Forex Card. Jag besökte London i fjol och gjorde ett köp som 17,90 från Golfonline. Pengarna drogs från mitt kortkonto men leverantören anmälde icke-kvitto på grund av bankens vägran. Jag pratade med min abranch i Indien och blev tillsagd att vänta på en dag och transaktionen kommer att bli omvänd och pengar kommer tillbaka i mitt konto. Jag väntade men inget hände. Jag lämnade ett klagomål till Customer Care of HDFC Bank och fick ett ref nummer. Eftersom jag skulle återvända till Indien strax därefter fullföljde jag betalningen med ett släktkort. Efter att ha återvänt till Indien hade jag bee och fortsatte att ta upp saken. Det har varit en kedja av e-post, mycket försäkring av banken men inget hände. Slutligen berättade min filial att den berörda avdelningen har svarat att transaktionen har slutförts och pengar betalats till leverantören. När jag krävde bevis visade bankchefen mig posten och till min fullständiga överraskning var det en transaktion av vissa koreanska för någon annan leverantör. Avdelningschefen vägrade överlämna kopia av Sämsta kundservice Jag har ett Forex-kort. de drogs 17 inom 1 månad. När man ringer till kundvården finns inget korrekt svar från Supriya och Sujatha som jag pratade med. det var mer än 2 timmar min samtalstid och innan samtalet började berättade jag att jag ringer från utlandet. men de gav mig inte en uppdatering och försökte dra upp samtalet och samtalet avbröts två gånger. Redan har de drogs 17 och ändå vill de att jag slösar mer pengar med att ringa HDFC kundvård. Ska jag få en uppdatering från HDFC eller pengarna är borta för alltid. Värsta kundservice Jag har ett Forex-kort. de drogs 17 inom 1 månad. När man ringer till kundvården finns inget korrekt svar från Supriya och Sujatha som jag pratade med. det var mer än 2 timmar min samtalstid och innan samtalet började berättade jag att jag ringer från utlandet. men de gav mig inte en uppdatering och försökte dra upp samtalet och samtalet avbröts två gånger. Redan har de drogs 17 och ändå vill de att jag slösar mer pengar med att ringa HDFC kundvård. Ska jag få en uppdatering från HDFC eller pengarna är borta för alltid. HDFC Forex Card Transaction Issue Jag försökte dra tillbaka USD 800 från Philadelphia Airport den dec 06 när bankomaterna fastnade vid bearbetning och kontanter var inte dispenserade. Däremot visade mitt onlinekonto en debitering på USD 800. Jag ringde upp Bank of America (ATM) och de startade om ATM-grunden den plats vi tillhandahöll men bad mig att prata med banken och registrerade klagomålet. Jag ringde upp HDFC bank kundvård och registrerade ett klagomål. Det har inte skett någon återföring av beloppet. Can039t Logga in på mitt Forex-konto på nätet Jag kan se till att jag loggar in på mitt Forex-konto online. Jag har inte glömt mitt användarnamn eller lösenord. Varje gång jag försöker logga in det bara vann039t svarar på att gå till min konto sida. Jag är osäker på vad jag ska göra och vill kontrollera mitt konto online. Snälla hjälp ASAP. Tack Sanjana Det kom till min kännedom att 2 bedrägliga transaktioner gjordes på mitt Forex-kort och platsen för denna transaktion är mer än 700 miles från var jag bor, det gjordes en gång i midnatt. Jag har mitt Forex-kort (XXXXXXXXXX) med mig, det är inte stulet eller förlorat. Jag har lämnat in ett klagomål med HDFC-kortlag och mitt kort har blivit blockerat Klagomål för varje transaktion är. FPQ 9170 FPQ 9171 Varför de behöver 30 dagar för att svara på mitt klagomål är jag i ett konstigt land med det här är mitt enda tillgängliga kort. Förnyelse av Forex Card Hej, jag har förlorat mitt Forex-kort och lagt fram en begäran om nytt Forex-kort den 4 juli. Jag fortsatte med att vänta på att få nytt kort till 15 juli (enligt processkort måste utfärdas inom 7 arbetsdagar). När jag har mottagit kortet på 7 arbetsdagar, så var jag klagad den 15 juli, klagomålet är MUMC0714175111. Nu Cust. Representant säger att att ha svar på mitt klagomål också jag måste vänta på 7 arbetsdagar. Jag höll på länge på callcenter men det är väldigt väldigt patetiskt svar på detta. Jag är i Sverige och väntar på det här kortet senast nästan 2 veckor. Jag behöver dig att ta itu med denna fråga ASAP. Tack och hälsningar, Nilesh Bhimani Passport Number K5416572 CustID: 37398779 Kan inte använda HDFC forex-kort i USA Jag har fått ett forex-kort från HDFC innan jag kom till USA den 11: e. Men jag kunde inte längre använda mitt Forex-kort här som det sägs nekas varje gång jag använder den. Jag kunde bara använda den under de första två dagarna. Jag är en kännlig anställd och snälla behandla detta på prioriterat sätt mitt förbetalda forex-kort slutar med 5911 Vänligen kontakta mig på sasghosh20gmail Tack Saswati Ghosh Dela den här sidan med andra Nyligen uppdaterad Klagomål paytm - 91 910 26 41 044 Höj dina klagomål och för er som helst . Yatra - Yatra Hi Rachit, hälsningar från Yatra Vi uppriktigt. SBI BUDDY WALLET - Guiiiiiii kunden dina klagomål och för ditt eventuella frågan. Sandmafia - Sandmynning Kära bekymmer Vi är bosatta i byn heter. Användarregistrering Ett bekräftelsemail skickades till. För att bekräfta ditt konto, vänligen klicka på länken i meddelandet. Om du inte ser e-postmeddelandet i din inkorg, kontrollera din Spam-rutan. Användarloggning Inte medlem i klagomål Registrera dig nu. Laddar, var god vänta. Ditt lösenord har skickats till den angivna e-postadressen. Logga in Användare Facebook LoginHDFC Forex-kort USA Ingen återbetalning sedan senaste 40 dagars transaktion Jag använder HDFC Forex-kort sedan senaste 3 månaderna. Detta är ett företagskort som ges av min arbetsgivare. Transaktionsdetaljer: Den 22 augusti 2010 svängde mitt hotellmottagande kortet för att göra en transaktion till 850, men transaktionen misslyckades. så de swiped kortet igen, den här gången var det framgångsrikt. När jag kollade mitt kortmeddelande nästa dag visade det mig 2 debiteringstransaktion txn 850. Jag kontaktade omedelbart mitt hotellresande. De sa i deras system bara 1 txn är framgångsrik och 2: a ett är borttaget. De gav min tryckta kopia för samma sak. De berättade för mig att det är upp till min bank nu. Nästa dag kontaktade jag HDFC Bank på Indien nr. (Eftersom de inte har amerikanskt nr.). De gav mig ett klagomål nr. och med en försäkran om att de kommer att se på saken. Par dagar senare kontaktade jag banken igen, den här gången berättade de för mig att 039refund kommer på 35 dagar039. Detta är verkligen frustrerande. De bad mig också att lämna in dokument som säger att txn hade avbrutits. Jag har skannat dokumenten och skickat dem på e-post. De svarade mig igen att de inte kan återbetala på uppdrag av dessa dokument och kommer endast att återbetala efter 35 dagar. Jag väntade på 35 days039s period. Nu är det mer än 40 dagar. Det finns ingen återbetalning än. Jag har mailat dem igår och de har slutat svara på mina e-postmeddelanden också. Jag skulle rekommendera att inte använda detta HDFC Forex-kort. Även om du har, använd inte den. Finns det någon seniorbankperson som tittar på det. Om ja, vänligen svara. Tack, - Kapil Pandey. Dålig kundservice och fortsatt återbetalning Vi erbjuder Legal Forex Trading Platform i Indien i enlighet med RBI-regeln (FEMA). Vår produkt är PREMIUM SECURITY INVESTMENT - Denna produkt är speciellt utformad för indiska kunder (Se PPT-fil för mer information eller kontakta oss). Detta är för investment purposeamp inte en marginalhandel. Vi tillhandahåller även dagliga signaler som ger dig 50 pips till 100 pips mini. varje dag. För kontoöppning och eventuella andra detaljer, vänligen kontakta: Kishor Patra - 9819034273 Sachin - 9960107995 Kishor Patra 9819034273 Dålig kundservice och fortsatt återbetalning Vi behöver några ytterligare detaljer från dig för att kunna undersöka detta klagomål ytterligare. Be om att skriva till oss på talktoushdfcbank med ditt forex-kortnummer och dina kontaktuppgifter samt referens-id TTU00061716072010. En bankrepresentant ska kontakta dig så fort vi får den här informationen. Hälsningar, kundsupport, HDFC Bank Dålig kundservice och stillno återbetalning Hej Jag försökte köpa några varor på Walmart med Forex Card utgiven av HDFC Bank, Pune, Indien. Ecom var aktiv och jag trodde att transaktionen var framgångsrik men om 2 minuter fick jag ett mail som transaktionen har blivit nekad. Gr8 .. Så nu jag kollade kontot debiteras pengarna från Forex-kort (290 Apprx) och Walmart säger att det inte är debiterat att endast auktorisation har tagits. De säger att du kontaktar din finansiella institution för att kontrollera när auktoriseringsinnehållet löper ut. Det är datumet, pengarna krediteras tillbaka till Forex-kort. När jag spårade detta med Walmart gav de en fullständig process avseende transaktionen och hur det fungerar som Authorization Hold Concepts och alla .. Nu har det varit mer än 3 dagar, alla arbetar, låt mig nämna det, För alla frågor som framläggs, får jag inget bra svar (vad jag får är Ring telefonbank i Indien, de har inte ens USA-nummer) jag vet inte minst det är vad jag fick för Forex, för utgången av Hold i vanligt fall. Allt vad jag frågade är när auktoriseringen håller ut, det suger verkligen. Stort. Jag behöver lite svar på det och väntar fortfarande på omvändelse av den icke-sanna auktoriseringslagret. Det är bra att jag har lite extra att spendera men om någon behöver pengar kommer han att vara död när dessa människor kommer att svara och vända om beloppet. Användarregistrering Användarinloggning Användare Facebook Logga in

No comments:

Post a Comment